Minden forgalmazott termék szerepel a webáruházban?
Egyes termékeink nem elérhetőek webáruházunkban, ezért ha valamit nem talál, kérjük keressen bennünket elérhetőségeink egyikén.
Elfelejtettem a jelszavam, mit tehetek ilyenkor?
A bejelentkezés oldalon az elfelejtett jelszó feliratra kattintva tud új jelszót igényelni.
Mi történik a személyes adataimmal?
Személyes adatait a törvényes előírásoknak megfelelően kezeljük. Részletes információkat az adatkezelésről és az adatvédelemről az adatkezelési tájékoztatóban talál.
A weben kínált termékekhez nem találok alkatrészt, hol találom őket?
Webáruházunkban nem található meg minden alkatrész, ha valamit nem talál, vegye fel kollégáinkkal a kapcsolatot, akik segítenek a megfelelő alkatrész megrendelésében.
Van-e a Lizydentnél minőségi garancia?
Webáruházunkban és üzletünkben csak magas minőségi színvonalú termékeket kínálunk. Amennyiben valamelyik termék minősége kifogásolható lenne, úgy a gyártói garancia érvényes. A részletes szabályozást az ÁSZF-ben találja meg.
Fizethetek-e Euróval?
Üzletünkben Euróval való fizetés is lehetséges. Az Eurót az aktuális napi árfolyamon váltjuk át.