Gyakran ismételt kérdések

Minden forgalmazott termék szerepel a webáruházban?

Egyes termékeink nem elérhetőek webáruházunkban, ezért ha valamit nem talál, kérjük keressen bennünket elérhetőségeink egyikén.

Elfelejtettem a jelszavam, mit tehetek ilyenkor?

A bejelentkezés oldalon az elfelejtett jelszó feliratra kattintva tud új jelszót igényelni.

Mi történik a személyes adataimmal?

Személyes adatait a törvényes előírásoknak megfelelően kezeljük. Részletes információkat az adatkezelésről és az adatvédelemről az adatkezelési tájékoztatóban talál.

A weben kínált termékekhez nem találok alkatrészt, hol találom őket?

Webáruházunkban nem található meg minden alkatrész, ha valamit nem talál, vegye fel kollégáinkkal a kapcsolatot, akik segítenek a megfelelő alkatrész megrendelésében.

Van-e a Lizydentnél minőségi garancia?

Webáruházunkban és üzletünkben csak magas minőségi színvonalú termékeket kínálunk. Amennyiben valamelyik termék minősége kifogásolható lenne, úgy a gyártói garancia érvényes. A részletes szabályozást az ÁSZF-ben találja meg.

Fizethetek-e Euróval?

Üzletünkben Euróval való fizetés is lehetséges. Az Eurót az aktuális napi árfolyamon váltjuk át.